Contact
Heeft u een vraag?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur
U kunt ons nu bereiken via de Live Chat button rechts onderaan de pagina.
Voor andere contact mogelijkheden verwijzen wij u naar onderstaand overzicht.
Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft. Wij helpen u graag.
Heeft u een brief van ons ontvangen? Bel dan het nummer dat in de brief staat, zodat u direct bij de juiste afdeling terecht komt.
Mocht u geen brief van ons hebben ontvangen en toch contact met ons willen opnemen, dan kunt u ons bereiken op onderstaande telefoonnummers.
Belt u voor een dossier dat op naam staat van uw onderneming of voormalige onderneming?
Maak dan een keuze uit onderstaande 2 mogelijkheden:
Belt u voor een dossier dat op uw eigen naam staat?
Maak dan een keuze uit onderstaande 4 mogelijkheden:
Heeft u een klacht, klik dan op https://www.vestingfinance.nl/nl/meld-uw-klacht/
Of vul onderstaand contactformulier in.
Stuur ons uw vraag
Via dit formulier of stuur uw vraag naar: postbus 2178, 3800 CD Amersfoort. Vergeet uw eventuele dossiernummer niet te vermelden!
Heeft u een klacht?
Vesting Finance neemt klachten uiterst serieus. Daarom vernemen we graag als u een klacht heeft over onze dienstverlening, een product van Vesting Finance of anderszins.
Heeft u een afspraak?
Heeft u een afspraak bij Vesting Finance in Amersfoort? Wij hebben voor u verschillende routes uitgestippeld. Ons hoofdkantoor is uitstekend te bereiken met openbaar vervoer of met de auto.