U kunt direct contact krijgen met een medewerker via Live Chat
Liever telefonisch contact? Wij zijn bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur
Heeft u een brief van Vesting Finance ontvangen? Bel dan het nummer dat in de brief staat. Geen brief? Kijk dan welke van de 8 telefoonnummers op uw situatie van toepassing is.
PERSOONLIJKE SCHULD -Dossier op uw eigen naam-
ZAKELIJKE SCHULD -Dossier op naam van uw bedrijf of voormalig bedrijf-
Heeft u een klacht, klik dan op https://www.vestingfinance.nl/nl/meld-uw-klacht/
Of vul onderstaand contactformulier in.
Stuur ons uw vraag
Via dit formulier of stuur uw vraag naar: postbus 2178, 3800 CD Amersfoort. Vergeet uw eventuele dossiernummer niet te vermelden!
Heeft u een klacht?
Vesting Finance neemt klachten uiterst serieus. Daarom vernemen we graag als u een klacht heeft over onze dienstverlening, een product van Vesting Finance of anderszins.
Heeft u een afspraak?
Heeft u een afspraak bij Vesting Finance in Amersfoort? Wij hebben voor u verschillende routes uitgestippeld. Ons hoofdkantoor is uitstekend te bereiken met openbaar vervoer of met de auto.