Post-icon Created with Sketch. dropdown Created with Sketch. Link-icon Created with Sketch. Sluiten-icon Created with Sketch. primairy servicing Created with Sketch. Link-icon Created with Sketch. Fill 1 Created with Sketch. Page 1 Created with Sketch. Twitter Created with Sketch. Video icon

Heeft u een Klacht?

Wij streven ernaar om met onze producten en dienstverlening aan uw verwachting te voldoen. Als wij hierin niet slagen dan horen wij dat graag van u. Wij proberen u dan zo goed mogelijk te helpen. Vaak is een telefoontje met onze klantenservice daarvoor genoeg (088-6555000). Bent u dan nog niet tevreden over onze producten of dienstverlening kunt u een klacht bij ons indienen. Naast dat we uw klacht graag willen oplossen zien wij uw signaal als middel om onze dienstverlening nog beter te organiseren. Gebruik hiervoor onderstaand klachtenformulier.

Wilt u uw klacht liever per post of per mail indienen? Richt uw brief aan Vesting Finance Afdeling Klachtenmanagement, Postbus 2178, 3800 CD Amersfoort. Of stuur uw mail aan klachtenmanagementgrc@vestingfinance.nl. Geef daarin zo precies mogelijk aan waar u ontevreden over bent en wat volgens u de beste oplossing is. U kunt ook aangeven op welk telefoonnummer we u het beste kunnen bereiken.

Klachtenprocedure

Na het indienen van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. Wij nemen uw klacht in behandeling en nemen binnen 15 werkdagen contact met u op. Mocht dit niet lukken, bijvoorbeeld omdat er meer onderzoek nodig is, dan laten wij u dat tijdig weten.

Bent u niet tevreden over de oplossing van uw klacht?

Als onze organisatie de klacht niet tot uw tevredenheid heeft opgelost dan kunt u zich binnen 3 maanden wenden tot het Klachten Instituut voor Gecertificeerde Incasso Diensten (KIGID), het onafhankelijk instituut dat klachten over NVI-leden volgens hun geschillenregeling behandelt. Contactgegevens KIGID Secretariaat: Tel. 035-6954165, klachten@kigid.nl. Als u niet tevreden bent over de klachtbehandeling als het gaat om onze financiële dienstverlening, dan kunt u uw klacht binnen 1 jaar aanmelden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Contactgegevens Kifid: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, Tel. 070-3338999, consumenten@kifid.nl.

Ons klachtenbeleid

Vesting Finance heeft een uitgebreid klachtenbeleid. Wij zien klachten als een kans om te leren en te verbeteren. Vesting Finance is lid van de Nederlandse Vereniging van Incassobureaus (NVI). Onze klachtenprocedure is gericht op de gedragscode van de NVI.

Klachtenformulier

* Vul een naam in

* Vul een geldig e-mailadres in

* Voer een onderwerp in

* Schrijf een bericht

• Vul een naam in

• Vul een geldig e-mailadres in

• Voer een onderwerp in

• Schrijf een bericht

Hoe kunnen wij u helpen?

Wilt u weten wat onze diensten voor uw organisatie kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact op